Incredibil.Online


INCREDIBIL ! Coiotul plimbaret - lovit de masina, plimbat 1000 km si traieste!


Celebrul coiot Wile E din desenele animate in care fugarea un strut se pare ca e real. In Statele Unite, un sofer cu o  Honda a lovit pe autostrada un coiot pe care l-a plimbat pana acasa, pe o distanta de 1000 de km. Surprinzator, in urma impactului si a drumetiei, animalul a supravietuit bine mersi!

Cand doi frati au lovit un coiot cu o Honda Civic la 130 km/h au crezut ca au omorat animalul si au mers mai departe. Nu si-au dat seama ca acesta era cel mai dur animal care rezista la un astfel de accident. Opt ore, doua opriri de alimentare si 1000 de km mai tarziu si-au dat seama ca animalul a ramas blocat in spoilerul frontal si ca este viu...

Daniel si Tevyn East conduceau pe autostrada 80, langa granita statului Nevada cu Utah, cand au vazut o haita de coioti langa soseaua October 12. Cand unul din animale a fugit in fata masinii, impactul s-a auzit fatal, asa ca cei doi nu au mai considerat ca trebuie sa se opreasca. "Imediat ne-am dat seama ca e de rau" zice Daniel "Am crezut ca povestea se incheiase cu pagube minime" mai adauga el.


Dupa accident, in jurul orei 1 AM si-au continuat drumul pe San Juan Nord, cu opriri de alimentare. Insa numai cand am ajuns la destinatia finala, la 9 dimineata, s-au hotarat sa examineze pagubele accidentului. La prima vedere nu parea asa grav. "Insa Daniel a vazut blana si cadavrul dincolo de grila" zice Tevyn. "Am incercat sa pastrez distanta! Am presupus ca este vorba de o parte a animalului ramasa, nu mi-am dat seama ca este tot corpul acolo" mai zice ea.



Daniel a luat o matura si a incercat sa scoata ramasitele animalului de acolo dar a primit socul vietii sale: "A clipit! " zice Tevyn. "A fost o mare surpriza, s-a cam speriat putin..."

Au fost chemate autoritatile si masina a fost dezmembrata in partea frontala. Animalul putin socat a fost insa salvat cu rani usoare si dus la un adapost pentru animale salbatice si, ulterior, eliberat.



Niciun comentariu:
Write comentarii

Incredibil.Online

Articole noi

Recent Posts Widget

Recomandate